Кошик
204 відгуків
+380 (98) 100-10-11
+380 (73) 500-10-11
АвтоСпец: Оборудование для автосервиса
Кошик

Середина зими – час перевірити глибину протектора шин

Середина зими – час перевірити глибину протектора шин

В Україні це правило має особливу актуальність. Адже взимку погода не балує нас постійністю, а асфальтове покриття – якістю. Тому для українських автомобілістів поняття «глибина протектора» та «безпека руху» нерозривно пов'язані. Разом з тим зношені шини, на жаль, все ще звичайне явище на наших дорогах.

Глибина малюнка протектора нових зимових шин в середньому дорівнює 8-9 міліметрів. Мінімальна рекомендована глибина протектора зимових шин складає 4 мм. Експерти вважають цю цифру межею, нижче якого опускатися неприпустимо. Однак навіть у країнах Північної Європи, де експлуатація зимових шин регулюється спеціальними законами, не всі водії знають про це.

Багато водіїв вважають, що у зимовий період ДТП трапляються, по-перше, за порушення безпечної дистанції, а по-друге, через використання зношених шин. При цьому в другому випадку водій стикається відразу з декількома погрозами. «Насамперед це збільшення гальмівного шляху. Також складно керувати автомобілем, особливо в ожеледь. А в сніг і сльоту майже стерті канавки не справляються з очищенням плями контакту шини з дорогою. В результаті ви втрачаєте контроль над ситуацією», – говорить технічний директор концерну Nokian ТугеѕМатти Моррі.

Середина зими – час перевірити глибину протектора шинНа жаль, багато водіїв, перевіривши глибину протектора при сезонній заміні шин, далі особливо не стежать за станом протектора. Хоча до середини сезону первісна картина, як правило, істотно змінюється. Наприклад, у зимових шинах Nokian глибину протектора можна без праці визначити за допомогою двох індикаторів безпеки водіння – DSI і WSI. Розташовані в ряд цифри 8-6-4 (DSI) показують залишкову глибину протектора. У міру зносу шини вони стираються. Поруч зі значком 4 є символ у вигляді сніжинки (WSI). Коли цифра 4 і сніжинка зникнуть, шини необхідно замінити, оскільки їздити на них вже небезпечно.

Следует также помнить о том, что шины изнашиваются неравномерно. На ведущей оси глубина канавок стирается гораздо быстрее. С учетом этого необходимо периодически переставлять шины c одной оси на другую. Если на установленных в начале сезона шинах ездить без перестановки, то к его окончанию у шин на ведущей оси канавки могут стереться. А на другой паре шин глубина протектора практически не изменится. Разница между высотой рисунка протектора не должна превышать 2 миллиметра. Поэтому периодически меняйте шины передних и задних колес местами, оптимально через каждые 8 тысяч км. За рахунок цього знос буде більш рівномірним, а ресурс зчеплення – приблизно однаковим. Якщо автомобіль «взутий» в шиповані шини, то при їх перестановці шипи, як і канавки протектора, теж зношуються більш рівномірно.

Своєчасна перестановка шин і періодичний контроль глибини протектора дуже прості речі. Але часто саме від них залежить безпека на дорозі.

 
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner