Кошик
204 відгуків
+380 (98) 100-10-11
+380 (73) 500-10-11
АвтоСпец: Оборудование для автосервиса
Кошик

Ремонт ушкоджень ходової частини радіальної КГШ 26,5 R25 з допомогою матеріалів TAP RAP

Ремонт ушкоджень ходової частини радіальної КГШ 26,5 R25 з допомогою матеріалів TAP RAP

Перевірка шини та початкова оцінка пошкодження

Перевірка шини є дією рутинним, яке виконується для того, щоб дізнатися загальний стан шини та визначити, чи підлягає вона ремонту взагалі. Приймається до уваги стан протектора, бортів шини, внутрішнього бутилового шару, кількість проведених ремонтів і проводиться первинне вимірювання величини пошкодження (фото 1 і 2).

Великогабаритну шину слід оглядати ретельно, враховуючи умови, в яких вона використовується. Великогабаритні покришки працюють в умовах надмірного перевантаження. При високій температурі їх структура може значно послабиться.

 

Процедура ремонту

Обробка пошкодження

Очищаємо місце пошкодження, обробляючи його краю. Виконуємо всі процедури традиційного ремонту. Головною метою обробки пошкодження є очищення каналу пошкодження з внутрішньої і зовнішньої сторони і формування воронки (фото 3). Слід бути обережним, щоб не зробити воронку занадто великою, якщо в цьому немає необхідності

 

Вимірювання пошкодження і підбір ремонтного пластиру

Проводимо заміри пошкодження для того, щоб підібрати необхідні ремонтні матеріали. Всередині шини робимо заміри пошкодження в зоні каркаса, визначаючи його діаметр (фото 4 і 5).

В таблиці підбору ремонтних пластирів знаходимо потрібні показники величини пошкодження і визначаємо потрібний ремонтний матеріал. В даному випадку це армуючий шар BC 7 і ремонтний пластир MC 7.

На внутрішній частині шини, по можливості максимально точно, визначаємо діапазон зачистки бутилу, позначаючи зону армуючого шару BC і ремонтного пластиру MC (фото 6). BC7 — матеріал для ремонту радіальних шин в ходовій частині. Виконаний з одного шару металокорду, прогумованого з обох сторін. Завжди застосовується з армованим пластиром МС.

Пластир BC вирізаємо, залежно від потреби, підбираючи його до розміру пошкодження (вирізаємо трохи більше, ніж розмір ушкодження). MC 7 — ремонтний пластир текстильно-металевої конструкції, вбудований на попередньо вмонтований пластир ВС. Щоб вмонтувати пластир типу BC, необхідно обов'язково усунути бутиловий шар (фото 7).

Після видалення бутилового шару пошкоджена зона повинна виглядати, як на фото 8. Слід пам'ятати, що усуваючи бутил, ми відкриваємо нитки корду таким чином, щоб не зачепити гуму між ними. Після обробки місця, де повинен бути пластир BC, виконуємо обробку під пластир MC. Тепер місце для накладання обох матеріалів готово (фото 9).

 

Наступні етапи ремонту

Далі нам належить нанесення спеціальної суміші S на відкриті нитки корду (фото 10) і накладання обрізаного пластиру BC (фото 11). Після приклеювання пластиру BC (після зняття захисної фольги) наносимо тонкий шар гуми S (фото 12) і накладаємо пластир MC (фото 13). Ущільнюємо краю пластиру гумою типу S (фото 14). Всі подальші дії, пов'язані із заповненням воронки, в даному випадку залишаються такими ж, як і під час процедури ремонту традиційним способом.

Вулканізація

Вулканізація Процес вулканізації матеріалів та ремонтних пластирів TAP RAP в разі великих ходових або бічних ушкоджень вимагає спеціального вулканизационного обладнання. Приклади такого обладнання показані на фото: LATEX фірми IBASAN (фото 15), RECA фірми FONMAR (фото 16), MONAFLEX фірми Monarch Vulcanising System (фото 17).

Найбільш оптимальною температурою для вулканізації матеріалів TAP RAP є температура 143 °C. Оптимальний розрахунок часу вулканізації — 5'6 хвилин/1мм. Результат проведеного ремонту після вулканізації зображений на фото 18.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner